• Osebnostne_motnje_Februar2020
    24:48
  • MP3, 320 kbps
  • 56.77 MB · Datei entsperren
Klicken Sie auf 'Download', um die Datei in der Originalqualität herunterzuladen.

„Hočem, da mi vsaj en odnos uspe, nočem živet sam, želim z nekom deliti življenje, želim družino, želim z nekom preživeti starost, ki ga imam rad, pa, ki ima on mene, ampak jaz v nobenem odnosu ne vzdržim. Dajte mi pomagat.„ takšen je klic v sili, nekoga, ki trpi za osebnostno motnjo. Motnje osebnosti so sklop patoloških osebnostnih potez takšne intenzitete, da privedejo do pomembnih motenj delovanja v psihi in v odnosih z drugimi. Več o njih v nadaljevanju v pogovoru s psihiatrinjo in redno profesorico psihiatrije na medicinski fakulteti v Ljubljani, zaposleno v zdravstvenem domu Sevnica in v društvu Karatker v okviru številnih programov, med drugim tudi v programu Omra, Mojco Zvezdano Dernovšek.

„Ich möchte, dass mindestens eine Beziehung erfolgreich ist, ich möchte nicht alleine leben, ich möchte mein Leben mit jemandem teilen, ich möchte eine Familie, ich möchte ein Alter verbringen, das ich liebe, aber wer liebt mich, aber ich kann in keiner Beziehung stehen. Helfen Sie mir.“ Dies ist ein Notruf, bei dem jemand an einer Persönlichkeitsstörung leidet. Persönlichkeitsstörungen sind eine Reihe von pathologischen Persönlichkeitsmerkmalen von solcher Intensität, dass sie zu signifikanten Funktionsstörungen in der Psyche und in Beziehungen zu anderen führen. Mehr dazu im Gespräch mit der Psychiaterin und Professorin für Psychiatrie an der medizinischen Fakultät in Ljubljana, die auch im Sevnica Health Center und in einer Reihe von Programmen beschäftigt ist, darunter das Omra-Programm, Mojca Zvezdana Dernovšek.