KAKO POMAGAMO S PREHRANO SEGRETI TELO? I DURCH ERNÄHRUNG DEN KÖRPER ERWÄRMEN

Podcast
Kuhajmo z Lili – Preprosto vegansko
  • PreprostoVeganskoDecember
    28:13
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S kuhanjem pričaramo dom I Durch das kochen familiäre Stimmung schaffen
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Veselo druženje z otroki v kuhinji - nič več izbirčnosti I Fröhliches Zusammensein mit Kindern - keine Mäkelei mehr
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SLADKORJI V VSAKODNEVNI PREHRANI I ZUCKER IN UNSERER ERNÄHRUNG
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Postenje I Fasten

Danes je na vrsti deveta oddaja KUHAMO Z LILI – PREPROSTO VEGANSKO v kateri bomo govorili o kuhanju pozimi in kako s pomočjo hrane pomagat telo segreti, da lažje prenaša nizke temperature.Prav tako kot je treba v vročih poletnih dneh prilagoditi prehrano, da bi lažje prenesli visoke temperature, zimski čas zahteva od nas da nekoliko več časa preživimo za štedilnikom. Prehrana za ta del leta se namreč kuha dlje časa. Ljudje so že v davnini vedeli, da mrzlo obdobje leta zahteva od nas, da se že v času jeseni, glede prehrane, bolj temeljito pripravimo. V poletnem času ni treba skrbeti za zadostno količino vitaminov, saj naša prehrana vsebuje dosti sadja in sveže zelenjave. Prav tako obilica sonca priskrbi tudi dovolj vitamina D. V zimskih dneh je pa potrebno telesu pomagat, da s prehrano ogrejemo telo, mu priskrbimo dovolj vitaminov in si, kljub mrazu, v sončnih dneh privoščimo tudi kakšen sprehod.

Sendetermin I Čas oddajanja: 19. 12. 2018 von I od 18.30 bis I do 19.00 Uhr I ure auf radio AGORA 105 I 5 und als Livestream I na radiu AGORA 105 I 5 in v živo preko spleta.

Genauso, wie man im Sommer die Ernährung so anpassen sollte, dass man die hohen Temperaturen leichter vertragen kann, sollte man darauf gefasst sein, im Winter mehr Zeit am Herd zu verbringen. Die Speisen in dieser Jahreszeit werden nämlich länger gekocht. Die Menschen haben sich schon in unserer Vergangenheit bereits im Herbst auf den kommenden Winter, auch was die Ernährung betrifft, gründlich vorbereitet. Im Sommer braucht man sich keine Sorgen darum zu machen, dass man genügend Vitamine bekommt, weil dann unsere Ernährung viel Obst und frisches Gemüse enthält und durch den Sonnenschein bekommt unser Körper genug Vitamin D. In den Wintermonaten muss man aber durch Ernährung seinen Körper erwärmen und ihn mit Vitaminen versorgen, außerdem sollte man an sonnigen Tagen trotz der Kälte ab und zu einen Spaziergang oder eine Wanderung machen.

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