Gozdni mož I Naturmensch Karl-Heinz Neumeister

Podcast
AGORA Divan
  • Karl-Heinz Neumeister
    32:38
audio
24:23 perc
Festival sprehodov I Fest der Spaziergänge
audio
22:06 perc
Tri knjige treh mariborskih avtoric
audio
16:00 perc
Andrej Rozman Roza v Pavlovi hiši
audio
31:16 perc
Susanne Kallanian: Inner Leadership Journey
audio
36:23 perc
Žepnica o gradu Cmurek I Schloss Obermureck in Buchform
audio
33:38 perc
Svetovni dan prostoživečih živalskih in rastlinskih vrst I Weltwildnistag
audio
32:09 perc
Vö fajne
audio
14:44 perc
Utrip slovenske besede v Lučanah I Leutschach
audio
23:19 perc
Pogled od zgoraj I Der Blick von oben
audio
34:02 perc
O rastlinski prehrani I Pflanzenbasierte Ernährung

Najboljši recept za dobro in mirno življenje je, da ga živimo v skladu s svojimi vrednotami in željami. Tukaj se lahko srečamo z izzivom, kako usklajevati lastne interese s širšim družbenim okvirjem in pričakovanji drugih. Iskanje tega ravnovesja je pomembna življenjska izkušnja. Včasih nam pri tem lahko pomagajo tudi zgodbe drugih ljudi. Nika Škof je pripravila prispevek z gostom, ki je našel svoj način življenja. Živi nenavadno, z naravo tesno prepleteno življenje. Več kot tristo dni na leto prespi v naravi in s kanujem potuje po evropskih rekah.

Das beste Rezept für ein gutes und friedliches Leben ist es, es im Einklang mit den eigenen Werten und Wünschen zu leben. Hier können wir uns der Herausforderung stellen, unsere persönlichen Interessen mit den gesellschaftlichen Rahmenbedingungen und Erwartungen anderer in Harmonie zu bringen. Dieses Gleichgewicht zu finden, ist eine wichtige Lebenserfahrung. Manchmal können uns dabei auch die Geschichten anderer Menschen helfen. Nika Škof hat ein Gespräch mit jemandem vorbereitet, der seinen Lebensweg gefunden hat: Er lebt ein ungewöhnliches Leben, eng verflochten mit der Natur. Mehr als dreihundert Tage im Jahr schläft er in der Natur und fährt mit dem Kanu auf europäischen Flüssen.

Szólj hozzá!