Dominik Srienc im Porträt I v potretu

Podcast
AGORA Divan
  • dominik zrezan
    17:43
audio
24:23 Min.
Festival sprehodov I Fest der Spaziergänge
audio
22:06 Min.
Tri knjige treh mariborskih avtoric
audio
16:00 Min.
Andrej Rozman Roza v Pavlovi hiši
audio
31:16 Min.
Susanne Kallanian: Inner Leadership Journey
audio
36:23 Min.
Žepnica o gradu Cmurek I Schloss Obermureck in Buchform
audio
33:38 Min.
Svetovni dan prostoživečih živalskih in rastlinskih vrst I Weltwildnistag
audio
32:09 Min.
Vö fajne
audio
14:44 Min.
Utrip slovenske besede v Lučanah I Leutschach
audio
23:19 Min.
Pogled od zgoraj I Der Blick von oben
audio
34:02 Min.
O rastlinski prehrani I Pflanzenbasierte Ernährung

Dominik Srienc ist zweisprachiger Autor, Übersetzer, Literaturwissenschaftler sowie Mitarbeiter des Musil Institutes in Klagenfurt I Celovec. Im Gespräch werden wir mehr über seine Arbeit, sein Schreiben, den Gebrauch der Zweisprachigkeit und unter anderem auch seine Rolle als Dozent in Kirgisistan und Armenien erfahren. Zu erwähnen ist auch, dass er im vergangenen Jahr mit dem „Förderungspreis des Landes Kärnten“ für Literatur ausgezeichnet wurde.

Prevajalec, pesnik in strokovni sodelavec Musilove hiše v Celovcu I Klagenfurt, Dominik Srienc je naš današnji gost. O njegovem delu, pisanju, uporabi dvojezičnosti ter vlogi lektorja v Kirgiziji in Armeniji bomo izvedeli več v pogovoru. Kot zanimivost tudi dejstvo, da je lansko leto bil tudi eden izmed prejemnikov „Pospeševalne nagrade dežele Koroške za literaturo“.

Gestaltung I Oblikovanje: Asja Boja

Schreibe einen Kommentar